Mystery Hospitality Scan


Hoe ervaart een klant, gast, cliënt, patiënt of boeker jullie dienstverlening? Door middel van Mystery-onderzoek brengen wij dit voor je in kaart. Dankzij grondig onderzoek van oa. onze mystery guests en gedegen verslaglegging krijg je inzicht in wat goed gaat en wat beter kan. Wij meten dit zowel op product-, omgevings- en gedragsniveau.

Onze onderzoeksmethoden:

  • Mystery Visit: van hotel tot winkel, van vakantiepark tot kapper, van concert tot festival, van balie tot sauna. Wat beleeft jouw klant? Wij zetten een mystery guest in om dit te onderzoeken.
  • Mystery Call: wij bieden verschillende soorten telefonisch onderzoek aan.
  • Mystery Informatie Mail: hoe snel en correct krijgt de klant een reactie op een e-mail?
  • Mystery Klachten Mail: wat wordt er met een e-mailklacht of met een negatieve reviews via social media gedaan?
  • Website Bezoek: gericht op ‘welkom voelen’, op ‘look and feel (beleving) en op ‘veiligheid en techniek’ (inlogvriendelijkheid, gegevensbeveiliging, linktests etc.)

Elk onderzoek levert een helder verslag op met de positieve punten, de mogelijkheden tot verbetering en een call for action die we tijdens een adviesgesprek toelichten. Zodat je precies weet waar kansen liggen én hoe jij en je team die kunt grijpen.

Leuk van je te horen! Wanneer je je gegevens hier invult het formulier verstuurt, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je een vraag die niet kan wachten bel dan direct naar 088 240 90 10.
Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid and de servicevoorwaarden zijn van toepassing.