Meyer Beheer
Moeke

Doel: enthousiasmeren en trots creëren bij de medewerkers! Hoe ben ik in mijn gedrag gastvrij richting onze gast? Het geeft een energieboost aan de medewerkers: wat werk ik in een gaaf bedrijf!

Doelgroep: nieuwe teams en alle medewerkers, die met nóg meer trots en zelfvertrouwen aan het werk willen zijn.

Inhoud: Wat wil Moeke / Meyer Beheer? De vijf stappen in klantexperience, vanuit het handboek, staan centraal. Veel doen, interactie, leuk! De Mystery Visit komen ook aan bod. Ook suggestieve verkoop is een belangrijk onderwerp.

Duur: één dag.

Leuk van je te horen! Wanneer je je gegevens hier invult het formulier verstuurt, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je een vraag die niet kan wachten bel dan direct naar 088 240 90 10.
Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid and de servicevoorwaarden zijn van toepassing.