Training Hospitality


Hospitality kent veel synoniemen: gastvrijheid, klantgerichtheid, servicegerichtheid, klantvriendelijkheid, klantbeleving, patiëntgerichtheid of bewonerstevredenheid. Hoe je het ook noemt, in alle gevallen draait het om een positieve ervaring van jouw doelgroep. Zodat ze zich verbonden voelen met jouw organisatie.

Hospitality gaat over gedrag. Hoe communiceren jullie met klanten, gasten of patiënten? Hoe ga jij met je collega’s om? Op welke manier wordt er leiding gegeven? De optelsom hiervan bepaalt hoe gastvrij jouw organisatie is. Van het management tot aan de werkvloer en andersom. Gastvrij gedrag leer je door inzicht te krijgen en te oefenen.

Op maat gemaakte training

Vaak is er in diverse opleidingen of workshops al aandacht geweest voor hospitality. Cenergy Consultancy biedt op maat gemaakte trainingen, cursussen en workshops aan. Uitgangspunt is jullie strategie. Wat is jullie missie, hoe is de visie op ‘medewerkersinzet’ en hoe belangrijk is persoonlijke ontwikkeling daarin? Vervolgens vertalen we dat naar gedrag en vaardigheden die nodig zijn om aan de verwachtingen van jullie en jullie klanten te voldoen.

We beginnen veelal bij het management. De leidinggevenden zijn namelijk de ambassadeurs voor de rest van de organisatie. Samen met hen motiveren wij jullie medewerkers om het beste uit zichzelf te halen en plezier te beleven aan gastvrij gedrag. Het trainen van hospitality levert een win-win-win situatie op: voor de leidinggevenden, de medewerkers, de gasten. Iedereen merkt het!

Leuk van je te horen! Wanneer je je gegevens hier invult het formulier verstuurt, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je een vraag die niet kan wachten bel dan direct naar 088 240 90 10.
Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid and de servicevoorwaarden zijn van toepassing.