“Dank voor de leuke en leerzame training. Erg leuk hoe je de training op een interactieve manier geeft en ook met jouw ervaringen!”

Sam (hotellerie) –
Training onderhandelingsvaardigheden

opgericht in

2002

“Onze complimenten voor de professionaliteit, gecombineerd met gezelligheid. Er werd scherp geluisterd, uitstekend geanticipeerd met goede verdeling van de aandacht. We hebben de training allen als zeer nuttig en aangenaam ervaren”

Paul (retail) – Sales training

“Als vrijwilliger/publieksbegeleider heb ik deel mogen nemen aan de Hospitality training. Ik was onder de indruk van uw kennis, energie, humor en vooral uw duidelijkheid en daadkracht. Het sprak me erg aan dat u regelmatig doorvroeg op in te zetten acties door wie- wanneer- en hoe- vragen te stellen. De vaart bleef er lekker in, voor mij was het een inspirerende middag”.

Monique (cultuur) – Hospitality training

“Omdat ik in het verleden bij een vorige organisatie een training leidinggeven bij jou heb gevolgd wil ik dat nu ook graag aanbieden bij mijn coördinatoren in het ziekenhuis”.

Marian (zorg) – Training Gastvrij Leiderschap

“Een intensieve/interessante training van Charlotte gehad. Ze is erg enthousiast en vertelt het fijn. Ook ziet ze meteen wie je bent en daar speelt ze op een leuke manier op in. Het was ook fijn dat er veel praktijkgerichte gedeeltes in zaten. Hierdoor heb ik mijn aandacht er de hele dag bij gehouden. Daarnaast heb ik er ook nog van geleerd, het was dus een geslaagde training”.

Durmus (horeca) – Training Situationeel Leidinggeven en Gesprekstechnieken

50.000 +

deelnemers getraind in hospitality

10.000 +

leidinggevenden getraind